Reklam

Home » » O Aşk Benim Dizisi

O Aşk Benim Dizisi

Sponsorlu Bağlantılar

Hayatımıza yeni bir dizinin girmesinin heyecanı içerisinde yaşıyoruz . Bu sefer yine Fox Tv ve yine bir fenomen olacak yapım ile birlikteyiz. Uzun süredir başlamasını beklediğimiz yapımlardan birisi olan ve baş rol oyuncuları ile dikkat çeken "O Aşk Benim" nihayet şekillenen oyuncu kadrosu ile yüzünü gösterecek ve bizlere doyumsuz bir hikaye sunacak diye düşünüyoruz. Hep zaten iyi yapımlar ile yola çıkan ve bu yapımlardan istediği verimi almayı maksimum yönde sağlana iyilerin kanalı Fox Tv Gökhan Keser , Rüveyda Öksüz ve Ruhi Sarı ile süper bir hikaye bizleri bekliyor. Dizinin ne zaman başlayacağının ve ne gibi bir yön alacağı henüz netlik kazanmamakla birlikte Mart ayı ile birlikte bizlerle olmasını umut ediyoruz.




Bizler açmış olduğumuz fan sitesi ile bilikte O Aşk Benim izlemek artık çok kolay ve detayları öğrenmek bir tık ötede . Öyle ki dizi başladığı zaman dizinin gidişatını ve bizleri neler beklediğini hemen öğreneceksiniz. Oyuncu kadrosu ve Fragmanlar sitemizde olacağı gibi O Aşk Benim Canlı İzle sayfası ile de dizlerle bilikte olacağımızı her daim söylemeye devam ediyoruz ve edeceğiz .

O Aşk Benim Dizisi Oyuncuları


Dila Danışman, Burak Sergen, Bülent Bilgiç, Özlem Başkaya, Eylem Yıldız, Gizem Derici, Özgül Kavruk, Musa Çiçek, Serkan Şenalp, Ebru Üstüntaş ve Ümay Anadolu

Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder