Reklam

Home » » Sevdam Alabora Tanıtım Fragmanı

Sevdam Alabora Tanıtım Fragmanı

Sponsorlu Bağlantılar


Büyük bir heyecan içerisinde beklenen yapımların başında gelen bir yapım geliyor. Başrol olarak yakından tanıdığımız iki isim Kadir Doğulu ve Elçim Sangu gibi iki önemli isimin yer alacağı Sevdam Alabora Dizisi etkileyici hikayesi ile izleyenleri ekrana kilitleyecek. Dizinin ilk tanıtım fragmanı bile yayınlandı ve artık başlamak için gün sayıyor diyebiliriz. İlerleyen günlerde yeni tanıtım fragmanlarının da yayınlanması muhtemel.  İlerleyen günlerde Sevdam Alabora Oyuncu Kadrosu hakkında detaylı bilgileri de sizlerle paylaşacağız. Fatih Harbiye dizisi ile dikkatleri üzerine çekmeyi başaran başarılı ve yakışıklı oyuncu Kenan Doğulu sevdam alabora  ile yeni bir kariyer planlaması yapmak ve başarılı olmak istediğini belirtti ve dizinin başlaması için sabırsız olduğunun altını çizdi.

Sevdam Alabora Tanıtım Fragmanı

Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder